Go Rodolphe, Denis, Rachid & Yoan Go!!!!!!

Today the 6th April is a really important day for us at ARC Association. Not only does Sidi begin the first stage of his MDS challenge. But we have a team of 4 running the Paris Marathon in the name of ARC Association & our cause to raise awareness & raise funds to fight against Prostate Cancer.

So here's a huge cheer for Rodolphe Chauvel, Denis Samilow, Rachid Benmabrouk & Yoan Formaux. Go guys! And thank you for taking up this challenge in support of ARC Association & the fight against Prostate Cancer.

To support them & our cause please donate www.arc-association.com/donations

Together we can help to make a difference and fight this disease that affects so many men on a global scale.

If you see them along the way cheer them on, such a great team and for such a great cause.

#rodolphedenisrachid&yoan4arcassociationandthefightagainstprostatecancer

#thanksyouguysrock

Aujourd'hui le 6 Avril est un jour très important pour ARC Association. Non seulement Sidi commence la première étape de son MDS challenge. Mais nous avons une équipe de 4 qui vont courir le Marathon de Paris au nom de l'ARC Association. Une journée bien remplie de challenges sportifs avec le but de sensibiliser les gens et récolter des fonds dans la lutte contre le cancer de la prostae.

Alors, un énorme merci à Rodolphe Chauvel, Denis Samilow, Rachid Benmabrouk et Yoan Formaux. Allez les gars! Et merci d'avoir accepté de relever ce défi au nom de l'ARC Association et la lutte contre le cancer de la prostate.

Pour soutenir notre équipe, leur défi et notre cause, s'il vous plaît faites une donation www.arc-association.com/donations

Ensemble, nous pouvons faire une différence et lutter contre cette maladie qui affecte tant d'hommes à l'échelle mondiale.

Si vous les voyez le long du chemin applaudissez-les! Une grande équipe et pour une cause si importante.

#rodolphedenisrachid&yoan4arcassociationetlaluttecontrelecancerdelaprostate

#mercilesgarsvousetesjustegeniaux